مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اسفند 1401 ساعت 14:102023-03-11اقتصادي

سال گذشته موفق به جذب بودجه 32 هزار میلیاردی اشتغال نشدیم


نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی بر تقویت اقتصاد روستا و ایجاد اشتغال جوانان تاکید کرد و گفت: سال گذشته موفق به جذب بودجه 32 هزار میلیارد تومانی اشتغال در کشور نشدیم که از این میزان حدود 12 هزار میلیارد تومان متعلق به اشتغال روستاییان .

- ایسنا/مازندران نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی بر تقویت اقتصاد روستا و ایجاد اشتغال جوانان تاکید کرد و گفت: سال گذشته موفق به جذب بودجه 32 هزار میلیارد تومانی اشتغال در کشور نشدیم که از این میزان حدود 12 هزار میلیارد تومان متعلق به اشتغال روستاییان می شد اما در بودجه امسال برای توسعه و ماندگاری روستاییان مبلغی در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی امروز در آیین اختتامیه دومین جشنواره گل نرگس در ماسال مرزن آباد با اشاره به اینکه توسعه اقتصادی و سیاسی در سایه نشاط و آرامش روانی ایجاد می شود، اظهار کرد: 25 درصد سلامتی مربوط به وزارت بهداشت است و 75 درصد دیگر از تغذیه، نشاط و شادمانی تامین می شود.

وی با تاکید بر توجه به ظرفیت های اقتصادی روستاها، گفت: اقتصاد سنتی روستاها جوابگوی نیاز الان جامعه نیست بنابراین باید نگاه ها در این بخش عوض شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال گذشته موفق به جذب بودجه 32 هزار میلیاردی اشتغال نشدیم

سال گذشته موفق به جذب بودجه 32 هزار میلیاردی اشتغال نشدیم