مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اسفند 1401 ساعت 08:302023-03-12اقتصادي

طرح ویژه عیدانه در زنجان کلید خورد


با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی سال بازرسان اداره کل استاندارد استان زنجان در قالب طرح ویژه عیدانه در مراکز عرضه کالا و خدمات استان، حضور یافته و نظارت بیشتری بر این امر دارند.

- ایسنا/زنجان با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی سال بازرسان اداره کل استاندارد استان زنجان در قالب طرح ویژه عیدانه در مراکز عرضه کالا و خدمات استان، حضور یافته و نظارت بیشتری بر این امر دارند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان زنجان، صابر کاظمی با بیان اینکه این طرح از 15 اسفند 1401 آغاز و تا 15 فروردین 1402 به طور همزمان در سراسر کشور اجرا می شود، اظهار کرد: ارزیابی کیفیت کالا و خدمات مرتبط با ایام نوروز، از جمله ترمینال های (پایانه های) اتوبوسرانی برون شهری، ایستگاه های قطار برون شهری، هتل ها و مراکز پذیرایی و رستوران ها، مراکز اقامتی بین راهی، میادین میوه و تره بار، خدمات قالیشویی، مراکز فروش شیرینی و آجیل و .

برای ارائه خدمات مطلوب به عموم شهروندان و مسافران نوروزی از اعم اهداف این طرح است.

وی افزود: با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی سال و ایام عید نوروز و افزایش تقاضای عمومی برای تهیه بسیاری از کالاها و خدمات و نیز لزوم کنترل و نظارت بیشتر بر وضعیت بازار کالا و خدمات، بازرسان این اداره کل در قالب طرح ویژه عیدانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ویژه عیدانه در زنجان کلید خورد

طرح ویژه عیدانه در زنجان کلید خورد