مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اسفند 1401 ساعت 14:202023-03-04سياسي

ساوه آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ساوه از آمادگی ستاد خدمات تسهیلات سفر برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی در این شهرستان خبر داد و گفت: - ایسنا/مرکزی رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ساوه از آمادگی ستاد خدمات تسهیلات سفر برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی در این شهرستان خبر داد و گفت: ظرفیت های گردشگری و بناهای تاریخی این شهرستان آماده پذیرایی از مسافرین و گردشگران است.

رضا ایاز در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: نخستین جلسه ستاد خدمات تسهیلات سفر شهرستان به ریاست معاون استاندار و فرماندار ساوه تشکیل شد و در این جلسه 10 کمیته با عضویت دستگاه های متولی خدمات نوروزی مشخص و شرح وظایف آنان تعیین و به مسئولان کمیته ها ابلاغ شد تا پس از برگزاری جلساتی با زیرگروه های کمیته های مربوطه، برنامه های خود را به ستاد اعلام کنند.

وی با اشاره به تقارن تعطیلات نوروزی با ایام ماه مبارک رمضان گفت: در این جلسه مقرر شد خدمات سفرهای نوروزی با رویکرد ماه رمضان ارائه شود و اعضای ستاد آمادگی لازم برای پذیرایی از گردشگران و مسافران در شهرها و روستاهای شهرستان را داشته باشند.

ایاز به برنامه های پیش بینی شده در تعطیلات نوروز اشاره کرد و گفت: در این جلسه مقرر شد کمیته بهداشت و درمان آمادگی لازم را جهت پوشش خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساوه آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است

ساوه آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است