مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اسفند 1401 ساعت 08:102023-03-06ورزشي

قهرمانی باشگاه صفوت در مسابقات لیگ باشگاه های شطرنج استان همدان


بیست و ششمین دوره از مسابقات لیگ باشگاه ها و دسته جات آزاد شطرنج استان همدان برگزار شد و باشگاه صفوت به مقام قهرمانی رسید.

- ایسنا/همدان بیست و ششمین دوره از مسابقات لیگ باشگاه ها و دسته جات آزاد شطرنج استان همدان برگزار شد و باشگاه صفوت به مقام قهرمانی رسید.

بیست و ششمین دوره از مسابقات لیگ باشگاه ها و دسته جات آزاد شطرنج استان همدان پس از رقابتی جذاب و نفس گیر در 9 دور به روش سوییسی میان 33 باشگاه و 180 شطرنج باز به پایان رسید و باشگاه شطرنج صفوت عنوان قهرمانی مسابقات را تصاحب کرد، تیم هدف نایب قهرمان شد و تیم پیشکسوتان A به مقام سومی رسید، عنوان تیم برتر شهرستان نیز به جوانان ملایر رسید.

تیم اول 14 سال مایزلیس، تیم دوم 14 سال باشگاه شطرنج صفوت نوجوانان A و تیم سوم 14 سال باشگاه شطرنج صفوت نوجوانان C شدند.

مقام اول میزهای 1 تا 6 را به ترتیب امین غلامیان پور، محمدصدرا شجاعی نژاد، محمدحسین قنبرعلی فرزاد، ساسان علی بابایی، عطا امیرزاده و محمد بهاری به دست آوردند.

مراسم اختتامیه بیست و ششمین دوره قهرمانی باشگاه های استان همدان در آیین باشکوه و مجلل اختتامیه جشنواره های شطرنج استان همدان که با حضور مسئولان ارشد استان، قهرمانان و اهالی شطرنج از ساعت 16 روز جمعه 19 اسفندماه در سالن آمفی تئاتر تلار معلم همدان برگزار خواهد شد، برقرار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانی باشگاه صفوت در مسابقات لیگ باشگاه های شطرنج استان همدان

قهرمانی باشگاه صفوت در مسابقات لیگ باشگاه های شطرنج استان همدان