مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اسفند 1401 ساعت 16:052023-03-04اقتصادي

1500 هکتار زمین برای مسکن ملی در مازندرانن لازم است


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: هزار و 540 هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در استان نیاز داریم که هزار و 65 هکتار زمین تاکنون تامین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا علیخانی عصر شنبه در شورای تأمین مسکن استان زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن ملی در استان را هزار و 540 هکتار ذکر کرد و افزود: تاکنون هزار و 65 هکتار زمین مورد نیاز تأمین شده است.

وی با بیان اینکه از مجموع اراضی تأمین شده 725 هکتار زمین مربوط به شهرک های مسکونی است و 295 هکتار مورد نیاز متقاضیان نیازمند است و 244 هکتار زمین تاکنون به نام راه وشهرسازی سند صادر شده است.

وی ادامه داد: کاربری 123 هکتار مسکونی است و مابقی در مسیر تغییر کاربری هستند و در مجموع 108 هکتار زمین برای تأمین مسکن متقاضیان در استان لازم است.

سید محمود حسینی پور استاندار مازندران نیز گفت: اراضی تأمین شده از سوی بهزیستی برای مسکن مددجویان تحت پوشش این سازمان در استان بهره گیری شود.

وی تأمین مسکن برای کارکنان اداری و نظامی را لازم دانست و خواستار بهره گیری از ظرفیت مسکن ملی برای کارکنان فعال در بخش های مختلف اداری و نظامی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1500 هکتار زمین برای مسکن ملی در مازندرانن لازم است

1500 هکتار زمین برای مسکن ملی در مازندرانن لازم است