مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اسفند 1401 ساعت 09:052023-03-06سياسي

90 درصد اعتبارات سال آینده بجنورد نقد است


برخلاف سال های گذشته 90 درصد اعتبارات سال آتی نقد است لذا قدرت اجرای پروژه ها بالاتر می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدباقر باقرپور صبح دو شنبه در شورای اداری بجنورد که در محل فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید در راستای خدمت به مردم به صورت صادقانه فعال باشد و انتظار این است به اندازه توان و ظرفیت ها در این راستا عمل کنند.

فرماندار بجنورد در ادامه با اشاره به وضعیت اقتصادی و اجرای برنامه های دولت، تصریح کرد: دغدغه و نگرانی اقتصادی وجود دارد و با نگاه اقتصادی دولت و برنامه های تدوین شده مطمئن هستیم مشکلات رفع می شود؛ رسیدن به هدف و برنامه ها در حوزه اقتصاد زمان بر اما قابل دست یابی است.

وی با اشاره به اعتبارات سال آینده، افزود: برخلاف سال های گذشته بخش اعظم تخصیص های اعتبارات حوزه استانی و شهرستانی اعتبارات نقد است و اسناد خزانه نیست.

باقر پور گفت: بر این اساس 90 درصد اعتبارات نقد است.

وی افزود: مشخصاً قدرت مانور بیشتری در اجرای پروژه ها می توان داشت و پروژه های اختصاص اعتبار داده شده حتماً باید فعال و عملکرد مدیران در این راستا مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

باقرپور در انتها تاکید کرد: ستاد خدمات سفر در استان و شهرستان تشکیل شده و انتظار از دستگاه های اجرایی این است وظایف خود را در حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد اعتبارات سال آینده بجنورد نقد است

90 درصد اعتبارات سال آینده بجنورد نقد است