مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اسفند 1401 ساعت 12:552023-03-08اجتماعي

ورود خودرو به باغ فردوس کرمانشاه در پنجشنبه غریبان ممنوع است


رییس پلیس راهنمایی و رانندکی استان کرمانشاه از ممنوعیت ورود خودروهای شخصی به باغ فردوس کرمانشاه در پنجشنبه غریبان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس پلیس راهنمایی و رانندکی استان کرمانشاه از ممنوعیت ورود خودروهای شخصی به باغ فردوس کرمانشاه در پنجشنبه غریبان خبر داد.

سرهنگ محمد حیدری اظهار داشت: به مناسبت پنجشنبه غریبان طرح ترافیکی ویژه ای در شهر کرمانشاه تدارک دیده شده که بر این اساس ورود هرگونه خودرو شخصی به داخل آرامستان ممنوع می باشد.

وی با بیان اینکه فعلا منعی برای تردد با خودروهای شخصی تا میدان شهدا و درب آرامستان وجود ندارد، گفت: با این حال اگر شاهد ازدحام جمعیت و افزایش بار ترافیکی باشیم، امکان دارد به صورت مقطعی محدودیت هایی اعمال شود.

حیدری افزود: با این حال از شهروندان انتظار داریم برای کاهش اتلاف وقت و کاهش بار ترافیکی از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

رییس پلیس راهور کرمانشاه خاظرنشان کرد: سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه تمامی امکانات خود را برای خدمات دهی به شهروندان بسیج کرده و کار سرویس دهی و انتقال آنها از شهرکهای مختلف کرمانشاه تا درب آرامستان و از داخل آرامستان تا قطعه های مختلف قبور را انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود خودرو به باغ فردوس کرمانشاه در پنجشنبه غریبان ممنوع است

ورود خودرو به باغ فردوس کرمانشاه در پنجشنبه غریبان ممنوع است