مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اسفند 1401 ساعت 19:202023-03-08بين الملل

بورل: تامین تسلیحاتی اوکراین هیچ خطری برای اتحادیه اروپا ندارد!


مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به کشورهای این اتحادیه اطمینان داد که تامین سلاح برای اوکراین با استفاده از زرادخانه تسلیحاتی این بلوک، هیچ خطری را متوجه امنیت آنها نخواهد کرد! - مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به کشورهای این اتحادیه اطمینان داد که تامین سلاح برای اوکراین با استفاده از زرادخانه تسلیحاتی این بلوک، هیچ خطری را متوجه امنیت آنها نخواهد کرد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از فرانس24، جوزف بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با درخواست از کشورهای اروپایی برای تامین تسلیحاتی کوتاه و بلندمدت اوکراین از طریق انبارهای تسلیحاتی کشورهای عضو، به آنها اطمینان داد که با این کار هیچ تهدیدی متوجه امنیت آنها نخواهد شد.

بورل در حاشیه نشست غیررسمی وزرای دفاع اتحادیه اروپا گفت: خوشبختانه کشورهای عضو در جنگ نیستند و از این رو می توانند منتظر تامین مهمات جدید بمانند.

من خطری در این موضوع نمی بینم.

چرا خطرناک باشد؟ وی با ارائه طرحی بر مبنای سه اصل به منظور ترغیب تامین مهمات استاندارد ناتو از زرادخانه موجود این ائتلاف نظامی برای اوکراین، افزود: پیشنهادی را مطرح کردم که سه اصل دارد؛ نخست فراهم کردن سریع مهمات از انبار موجود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورل: تامین تسلیحاتی اوکراین هیچ خطری برای اتحادیه اروپا ندارد!

بورل: تامین تسلیحاتی اوکراین هیچ خطری برای اتحادیه اروپا ندارد!