مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اسفند 1401 ساعت 12:102023-03-11سياسي

22 عنوان برنامه به مناسب روز شهدا در ایلام برگزار می شود


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام گفت: 22 عنوان برنامه به مناسب روز شهدا در ایلام برگزار می شود.

- جمال اسدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسب روز شهدا با هماهنگی دستگاه های اجرایی دیدار با تعدادی از خانواده های شهدا در 22 اسفند انجام خواهد شد.

وی گفت: استان ایلام در این هفته حال و هوای شهدایی پیدا می کند، یادواره های شهدا به نوعی جهاد تبیین هستند، یادواره های جنبه مردمی دارند که اقشار مختلف مردم و طوایف که بخواهند یادواره ها را برگزار کنند، بنیاد شهید و سایر دستگاه های مربوطه همچون سپاه، اداره بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، صدا و سیما و رسانه ها در کنارشان هستیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام اظهار کرد: نزدیک به 15 درصد از کل جمعیت استان خانواده های شهدا و جانبازان و آزادگان هستند که نزدیک 90 هزار نفر با خانواده را شامل می شود.

اسدی اضافه کرد: اگر رزمندگان را هم در نظر بگیریم 35 درصد از جامعه کل استان ایلام رزمنده هستند که یک ظرفیتی است که در کل کشور کمتر با این ترکیب دیده شده است.

وی تصریح کرد: باید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را به خوبی پیش ببریم که اقدامات خوبی در این راستا از جمله حدود 150 یادواره در سطح استان برگزار شده که با استقبال مردم برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 عنوان برنامه به مناسب روز شهدا در ایلام برگزار می شود

22 عنوان برنامه به مناسب روز شهدا در ایلام برگزار می شود