مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اسفند 1401 ساعت 14:552023-03-11ورزشي

گلایه رییس فدراسیون دوومیدانی از بی پولی: «بودجه ای برای حمایت نمی ماند»  


رییس فدراسیون دوومیدانی با تاکید بر اهمیت این رشته به عنوان پرمدال ترین رشته المپیک خواستار حمایت بیشتر از سوی وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و مجلس شورای اسلامی شد.

- گلایه رییس فدراسیون دوومیدانی از بی پولی: بودجه ای برای حمایت نمی ماند   رییس فدراسیون دوومیدانی با تاکید بر اهمیت این رشته به عنوان پرمدال ترین رشته المپیک خواستار حمایت بیشتر از سوی وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و مجلس شورای اسلامی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم های ملی صحرانوردی جوانان و بزرگسالان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور نپال شرکت کردند که در پایان در بخش جوانان سمیرا اقبالی نخستین طلای صحرانوردی جوانان ایران در قهرمانی آسیا را به دست آورد و پوریا اسحاقی به مدال برنز رسید.

در بخش تیمی هم جوانان و بزرگسالان در جایگاه دوم قرار گرفتند.

هاشم صیامی، رییس فدراسیون دوومیدانی در گفت وگو با ایسنا به عملکرد تیم ملی در مسابقات صحرانوردی اشاره و بیان کرد: به رده های پایه توجه می کنیم.

در مسابقات قهرمانی آسیا از سه مدال انفرادی توزیع شده دو مدال را ایران گرفت، در مسابقات آسیای میانه تیم بزرگی را فرستادیم و ورزشکاران ما شاهکار کردند در مسابقات کوت هم اتفاقات خوبی را رقم زدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه رییس فدراسیون دوومیدانی از بی پولی: «بودجه ای برای حمایت نمی ماند»  

گلایه رییس فدراسیون دوومیدانی از بی پولی: «بودجه ای برای حمایت نمی ماند»