مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اسفند 1401 ساعت 12:452023-03-05اقتصادي

آیا «بلواسکای» رقیب جدی «توییتر» می شود؟


در واپسین روزهای ماه اکتبری که گذشت، ایلان ماسک با یک معامله 44 میلیارد دلاری مالک «توییتر» شد و برخی مقامات اجرایی این شرکت را اخراج کرد؛ اما همزمان با نهایی شدن این معامله، - در واپسین روزهای ماه اکتبری که گذشت، ایلان ماسک با یک معامله 44 میلیارد دلاری مالک توییتر شد و برخی مقامات اجرایی این شرکت را اخراج کرد؛ اما همزمان با نهایی شدن این معامله، جک دورسی (مدیرعامل سابق توییتر) از راه اندازی یک شبکه اجتماعی غیرمتمرکز جدید بنام بلواسکای (Bluesky) خبر داد؛ شبکه ای که حالا در اپ استور قابل دسترسی است.

ایسنا پلاس: بلواسکای شبکه اجتماعی جدید جک دورسی است که از یک پروتکل جدید و غیرمتمرکز برای این پلتفرم استفاده می کند.

این شبکه اجتماعی از آبان ماه گذشته نام نویسی از علاقه مندان برای تست نسخه بتا را آغاز کرد و حالا اپلیکیشن iOS بلواسکای روی اپ استور منتشر شده است.

هر چند فقط کاربرانی که دعوت نامه داشته باشند، می توانند به آن دسترسی پیدا کنند؛ اما برخی احتمال می دهند که بلو اسکای یک رقیب جدی برای توییتر خواهد بود.

ایلان ماسک چگونه به توییتر نفوذ کرد؟ ایلان ماسک، سرمایه دار نامدار که خودش با 80 میلیون دنبال کننده از کاربران فعال توییتر است، از 31 ماه ژانویه 2022 به طور پیوسته خرید مقادیر قابل توجهی از سهام این شرکت را آغاز کرد و در 14 مارس 2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا «بلواسکای» رقیب جدی «توییتر» می شود؟

آیا «بلواسکای» رقیب جدی «توییتر» می شود؟