مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اسفند 1401 ساعت 08:072023-03-16سياسي

عوارض مالیاتی منجر به کاهش صادرات خواهد شد


رییس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان با اشاره به برخی از مشکلات فعالان اقتصادی و صادرکنندگان در حوزه های مختلف به ویژه حوزه های مالیاتی، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، نشست تخصصی مصطفی طاهری رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با رییس و هیأت رییسه اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان در محل اتحادیه برگزار شد.

در این جلسه مهدی رنگ رونا، رییس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان با اشاره به برخی از اقلام صادراتی استان زنجان طی ادوار گذشته به کشورهای مختلف، اظهار کرد: محصولات مختلفی در سبد صادراتی استان زنجان قرار دارند که در بخش های مختلفی همچون معدن، صنعت و کشاورزی و .

است.

رییس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان با بیان اینکه شمش روی به عنوان یک محصول صادارتی به صورت سنتی در سبد صادرات استان زنجان وجود دارد، افزود: طی سال های گذشته برخی از اقلام جدید همچون کاغذ نیز به اقلام صادراتی اضافه شده است، اما جا کار برای حضور محصولات دیگر نیز وجود داشته و جای کار برای افزایش صادارت وجود دارد.

وی بر لزوم تجاری سازی برخی از کالاها و محصولات و خدمات به ویژه در حوزه دانش بنیان برای صادرات تاکید کرد و افزود: برخی از شرکت های حوزه دانش بنیان کار صادرات را آغاز کرده اند اما نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوارض مالیاتی منجر به کاهش صادرات خواهد شد

عوارض مالیاتی منجر به کاهش صادرات خواهد شد