مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اسفند 1401 ساعت 21:002023-03-05پزشكي

پانسیون پزشکان گرمی تجهیز می شود


فرماندار شهرستان گرمی از تجهیز پانسیون پزشکان در شهرستان گرمی خبر داد.

- حسین مولایی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: به دنبال سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان گرمی، قرار شد تا تجهیزات مورد نیاز برای پانسیون پزشکان این شهرستان خریداری و در اختیار این مجموعه قرار گیرد تا امکان ماندگاری پزشکان متخصص و حتی فوق تخصص در این شهرستان فراهم آید.

وی از توسعه بیمارستان ولایت و بخش های مختلف آن در سال آینده خبر داد و تصریح کرد: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قول مساعد داد تا اتاق های عمل و بخش های تخصصی این بیمارستان نیز به سرعت تجهیز و راه اندازی شود.

فرماندار شهرستان گرمی در مورد جذب نیروی مورد نیاز نیز گفت: با اخذ مجوز جذب نیرو در اولویت وزارت بهداشت است و در این زمینه مناطق محروم و کم برخوردار بیشتر در حوزه جذب نیرو فعال بوده و سهمیه مورد نظر به آنها اختصاص می یابد.

مولایی افزود: با 6 میلیارد تومان اعتبار عملیات احداث مرکز جامع سلامت روستای قاسم کندی گرمی آغاز شد تا در زمینی به مساحت 500 متر مربع این مجموعه به سرعت اجرایی و عملیاتی شود.

وی به کمبودهای شبکه بهداشت و ضرورت توسعه خانه های بهداشتی به امکانات و تجهیزات مناسب اشاره کرد و ادامه داد: وزیر بهداشت که با همراهی نماینده شهرستان گرمی در مجلس از مجموعه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پانسیون پزشکان گرمی تجهیز می شود

پانسیون پزشکان گرمی تجهیز می شود