مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اسفند 1401 ساعت 12:102023-03-07اجتماعي

برخورد ویژه پلیس با فرار مالیاتی/ نظارت بر بازار شب عید و ماه رمضان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی در حاشیه نشست سراسری روسای پلیس امنیت اقتصادی فراجا که صبح امروز برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران گفت: - سردار حسین رحیمی رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از برخورد ویژه پلیس با فرار مالیاتی در سال آینده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی در حاشیه نشست سراسری روسای پلیس امنیت اقتصادی فراجا که صبح امروز برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران گفت: امروز دومین روز نشست سراسری پلیس امنیت اقتصادی فراجا است، این نشست با هدف تبیین چشم انداز ها و بررسی اقدامات انجام و در یک سال گذشته برگزار شده است.

وی با بیان اینکه ما از یک طرف درگیر جنگ ترکیبی و همه جانبه دشمن علیه نظام هستیم، ادامه داد: دشمن در این جنگ ترکیبی به دنبال سوء استفاده از شرایط اقتصادی و ایجاد شرایط دشوار برای مردم است و همین موضوع بیانگر گستره ماموریت و مسئولیت پلیس امنیت اقتصادی در مقابله با این جنگ است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا به اقدامات این پلیس برای مقابله با قاچاق اشاره کرد و گفت: در حوزه مبارزه با کالای قاچاق حرکت ما به سمت و سویی است که جدا از ایست و بازرسی ها از اسکنر ها و دیگر دستگاه های و امکانات هوشمند برای شناسایی کالای قاچاق استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد ویژه پلیس با فرار مالیاتی/ نظارت بر بازار شب عید و ماه رمضان

برخورد ویژه پلیس با فرار مالیاتی/ نظارت بر بازار شب عید و ماه رمضان