مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اسفند 1401 ساعت 10:452023-03-04دانش

توضیح معاون علمی رییس جمهوری درباره ممنوع المصاحبه شدن رییس رصدخانه مهاجرت


معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری در خصوص ممنوع المصاحبه شدن رییس رصدخانه مهاجرت ایران گفت: تاکید ما بر عدم ارائه اطلاعات غلط به مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روح الله دهقانی فیروزآبادی در نشست خبری که صبح امروز در محل ساختمان معاونت علمی برگزار شد، در خصوص ممنوع المصاحبه شدن رییس رصدخانه مهاجرت ایران، گفت: نمی دانم خبر ممنوع المصاحبه شدن رییس رصدخانه ملی چگونه رسانه ای شده است.

وی ادامه داد: رصدخانه مهاجرت ایران یک پژوهشکده در دانشگاه صنعتی شریف است و به طور مستقیم با حکمرانی و دستگاه های دولتی در ارتباط نیست؛ از این رو به آمارهای رسمی در این زمینه دسترسی ندارد.

دهقانی فیروزآبادی، با تاکید بر اینکه این مؤسسه با آمارهای رسمی در خصوص گذرنامه ها و مدارک دانشگاهی و ورودی ها و خروجی ها دسترسی ندارد، ادامه داد: در چنین شرایطی داده های ارائه شده از سوی این مؤسسه شفاف نیست و همانطور که این مؤسسه اعلام کرده، آمارهای این رصدخانه رسمی نیست.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری این رصدخانه ممنوع المصاحبه نیست، تاکید کرد: تاکید بر این است که داده های غلط به مردم ارائه نشود.

وی با تاکید بر اینکه پدیده مهاجرت در کشور وجود دارد و قابل کتمان نیست، ادامه داد: وجود این پدیده ناشی از سیاستگذاری ها، عدم توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح معاون علمی رییس جمهوری درباره ممنوع المصاحبه شدن رییس رصدخانه مهاجرت

توضیح معاون علمی رییس جمهوری درباره ممنوع المصاحبه شدن رییس رصدخانه مهاجرت