مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اسفند 1401 ساعت 09:152023-03-04حوادث

راهکارهای پیشگیری از وقوع سرقت چیست؟


رییس پلیس آگاهی استان هرمزگان گفت: با توجه نزدیک شدن به روزهای پایان سال با رعایت نکات زیر سارقان را در رسیدن به اهداف پلید خود ناکام بگذارید.

- ایسنا/هرمزگان رییس پلیس آگاهی استان هرمزگان گفت: با توجه نزدیک شدن به روزهای پایان سال با رعایت نکات زیر سارقان را در رسیدن به اهداف پلید خود ناکام بگذارید.

سرهنگ عبدالمجید کرمی در گفت و گو با ایسنا، در تشریح این خبر با تاکید بر اینکه توصیه های پلیس یکی از راهکارهای پیشگیری از وقوع سرقت است، به شهروندان توصیه کرد: هنگام حمل پول نقد، طلاجات، اسناد یا سایر اموال قیمتی احتیاط کنید و پول، طلاجات و سایر اموال قیمتی خود را در معرض دید همگان قرار ندهید.

وی با بیان اینکه شهروندان برای جابه جایی پول بین بانک ها، از چک های بین بانکی یا حواله تلفنی و اینترنتی به جای پول نقد استفاده کنند، افزود: از حمل پول نقد بیشتر از نیاز روزانه خودداری کرد و از به همراه داشتن طلا و جواهر و اشیاء غیر ضروری گرانقیمت بپرهیزید.

این مسئول انتظامی با تأکید بر اینکه برای خرید، حتی المقدور به جای پول نقد و چک پول از کارت عابر بانک استفاده کرده یا به صورت اینترنتی از سایت های معتبر خرید کنید، اظهار کرد: در صورت حمل وجوه نقد زیاد یا اموال قیمتی، از یک یا چند نفر از دوستان و آشنایان مورد اطمینان خود بخواهید شما را هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای پیشگیری از وقوع سرقت چیست؟

راهکارهای پیشگیری از وقوع سرقت چیست؟