مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اسفند 1401 ساعت 10:102023-03-20اقتصادي

کاهش بروز تخلفات در پی اجرای طرح هوشمند سازی مصرف آرد


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران، گفت: با اجرای طرح هوشمند سازی مصرف آرد در واحدهای خبازی کشور و در پی آن کاهش تخلفات و انحراف در این حوزه، - ایسنا/مازندران مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران، گفت: با اجرای طرح هوشمند سازی مصرف آرد در واحدهای خبازی کشور و در پی آن کاهش تخلفات و انحراف در این حوزه، طرح تشویقی افزایش سهمیه آرد تا سقف 10 درصدی برای واحدهای فعال و کارآمد در نظر گرفته شده است.

عباسعلی وفایی نژاد در حاشیه بازدید استاندار مازندران از سیلوی شهید میرزاپور نکا، اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم و مؤثر دولت سیزدهم در زمینه ساماندهی آرد و نان، هوشمند سازی مصرف است که کاهش تخلفات و انحراف این حوزه را به همراه داشت.

وی افزود: اکنون در گام سوم، رصد پایش کل واحدهای خبازی کشور در حال اجرا است که به همراه آن نوع تراکنش کل واحدهای کشور و هرگونه تراکنش خارج از عُرف توسط سامانه هوشمند شناسایی می شود.

وفایی نژاد در نحوه برخورد با واحدهای خبازی متخلف، تصریح کرد: در صورت بروز عواملی مانند کاهش پخت نان، تعطیلی خودسرانه و دیگر موارد در قبال هر یک از واحدهای خبازی متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران، افزود: هدف اصلی مسئولان ذیربط، تسهیل تأمین نان برای مردم است و در همین راستا تمهیدات لازم در این ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش بروز تخلفات در پی اجرای طرح هوشمند سازی مصرف آرد

کاهش بروز تخلفات در پی اجرای طرح هوشمند سازی مصرف آرد