مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اسفند 1401 ساعت 09:522023-03-08سياسي

جریان سازی فرهنگی مردمی مثبت در میناب انجام شود


دبیر شورا فرهنگ عمومی شهرستان میناب گفت: باید جریان سازی فرهنگی مردمی مثبت در میناب انجام شود و در کنار آن زمان شناس و مخاطب شناس باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میناب، مصطفی کریمی زاده رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول کمیته تخصصی فرهنگی وهنری شهرستان  میناب امروز با بیان گزارشی از وضعیت فرهنگی وهنری شهرستان گفت: باید جریان سازی فرهنگی مردمی مثبت انجام بدهیم و در کنار آن باید  زمان شناس و مخاطب شناس باشیم و با راهبرد نگاری و راهبرد ورزی به موضوعات نگاه کنیم.

وی افزود: هماهنگی دستگاه های فرهنگی یک نیاز است که به عنوان شورای فرهنگ عمومی شهرستان و قرارگاه فرهنگی این هماهنگی را بین دیگر دستگاهها بوجود آورد .

  دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان میناب عنوان کرد: کارگروه های تخصصی شورای فرهنگ عمومی باید کارگروه هایی عملیاتی و موضوع محور باشند.

کریمی زاده همچنین به خروجی کارگروه های شورای فرهنگ عمومی اشاره کرد و گفت: این کارگروه ها بایستی یک خروجی واقعی و مطلوبی داشته باشند تا تحولات فرهنگی  وهنری مردم،  در زندگی شان هم احساس کنند.

حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان میناب به اهمیت وجایگاه شورای فرهنگ عمومی اشاره کرد و گفت: شورای فرهنگ عمومی یک شورای فراقوه ای است که با همکاری همه بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان سازی فرهنگی مردمی مثبت در میناب انجام شود

جریان سازی فرهنگی مردمی مثبت در میناب انجام شود