مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 اسفند 1401 ساعت 01:462023-03-09بين الملل

ادعای نتانیاهو: موشک های ایران به اروپا می رسد


نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه لفاظی های خود علیه کشورمان مدعی شد که موشک های ایران به بسیاری از کشورها، ازجمله اروپا می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه لفاظی های خود علیه کشورمان گفت که موشک های ایران به بسیاری از کشورها، ازجمله اروپا می رسد.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفت وگو با نشریه لاریپابلیکا که در آستانه سفر او به ایتالیا انجام شده است با تکرار ادعاهای نخ نما شده خود علیه جمهوری اسلامی ایران مدعی شد: ایران باید بداند که ما تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا از تبدیل شدن آن به کشوری در آستانه قدرت هسته ای جلوگیری کنیم.

هیچ راهی برای جلوگیری از دستیابی رژیم ایران به سلاح هسته ای بدون تهدید نظامی معتبر وجود ندارد.

وی در ادامه این گفت وگو با بیان این که در جریان سفرش به رم درباره ایران نیز رایزنی خواهد کرد ، گفت: ما باید از هسته ای شدن این کشور جلوگیری کنیم، زیرا موشک های آن می تواند به بسیاری از کشورها از جمله اروپا برسد و هیچ کس نمی خواهد توسط یک رژیم با سلاح هسته ای گروگان گرفته شود.

طبق نوشته ایسنا، در حالی که مقامات ایران بارها ضمن رد این ادعاهای بی اساس بر ماهیت صلح آمیز برنامه هسته ای کشور تاکید دارند، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تازگی لفاظی های خود علیه جمهور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای نتانیاهو: موشک های ایران به اروپا می رسد

ادعای نتانیاهو: موشک های ایران به اروپا می رسد