مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 اسفند 1401 ساعت 11:262023-03-03اقتصادي

15 طرح بزرگ آب و برق استان بوشهر به بهره برداری رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه های حوزه آب و برق استان بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت های حوزه آب و برق استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: تأمین آب شرب یکی از مهمترین برنامه ها در استان بوشهر است که در این راستا طرح های مهمی چه در زمینه سدسازی و آب شیرین کن و چه در زمینه نوسازی و توسعه خطوط آبرسانی در استان انجام شده است.

استاندار بوشهر تأمین آب شرب از طریق دریا را یکی از مهمترین راهکارها عنوان کرد و ادامه داد: امروز شاهد بهره برداری از دو پروژه مهم آب شیرین کن در این استان هستیم.

وی ایجاد خط آبرسانی سیراف - جم را یکی دیگر از طرح های مهم در این استان عنوان کرد و افزود: این پروژه از مطالبات مهم مردم شهرستان جم بود که امروز فاز اول آن به بهره برداری می رسد.

محمدی زاده تاکید کرد: امروز به دست رییس جمهور شاهد بهره برداری رسمی از 15 طرح بزرگ آب شیرین کن، خط آبرسانی، آبگیری سد و انتقال برق در استان بوشهر هستیم.

با حضور رییس جمهور، از 15 طرح بزرگ آب شیرین کن های مپنا و وحدتیه، خط آبرسانی سیراف جم، آبگیری سدهای اخند و باغان و همچنین پروژه های انتقال برق به صورت رسمی بهره برداری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 طرح بزرگ آب و برق استان بوشهر به بهره برداری رسید

15 طرح بزرگ آب و برق استان بوشهر به بهره برداری رسید