مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اسفند 1401 ساعت 22:002023-03-08بين الملل

استقبال حماس از مصوبه پارلمان آفریقای جنوبی درباره رژیم صهیونیستی


عضو دفتر سیاسی جنبش حماس از مصوبه پارلمان آفریقای جنوبی درباره کاهش سطح روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی به دلیل تجاوزات مستمر این رژیم علیه فلسطینیان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، موسی ابومرزوق عضو دفتر سیاسی جنبش حماس ضمن استقبال از مصوبه پارلمان آفریقای جنوبی درباره کاهش سطح روابط با رژیم صهیونیستی گفت که این اقدام بیانگر اصالت این کشور آفریقایی است که از نظام آپارتاید رنج دیده است.

  ابومرزوق گفت که حماس از پارلمان آفریقای جنوبی، دولت و احزاب سیاسی آن به دلیل مواضع آن ها در حمایت از مسئله فلسطین قدردانی و تأکید می کند که این مصوبه انگیزه ای برای اتخاذ اقدامات بیشتر برای قطع کامل روابط با رژیم اشغالگر خواهد بود.

بنابر گزارش وبگاه شهاب نیوز ، ابومرزوق همچنین به جنایت صهیونیست ها در جِنین و نابلس و قربانی شدن ده ها فلسطینی اشاره کرد و گفت که این موضوع می طلبد که کشورهای آزاده جهان از جمله کشورهایی که از اشغالگری و استعمار رنج دیده اند، اقدامات بیشتری برای منزوی کردن رژیم صهیونیستی به دلیل ارتکاب جنایت های تروریستی، اتخاذ کنند.

پارلمان آفریقای جنوبی به طرح پیشنهادی حزب آزادی ملی در خصوص کاهش سطح روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی به دلیل تجاوزات مستمر این رژیم علیه فلسطینیان، رأی داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال حماس از مصوبه پارلمان آفریقای جنوبی درباره رژیم صهیونیستی

استقبال حماس از مصوبه پارلمان آفریقای جنوبی درباره رژیم صهیونیستی