مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اسفند 1401 ساعت 18:202023-03-13حوادث

کشف بیش از 350 هزار عدد مواد محترقه در مازندران


جانشین فرمانده انتظامی مازندران از برخورد قاطع پلیس با هنجار شکنان در چهارشنبه آخر سال خبرداد و گفت: 352 هزار عدد ماده محترقه در مازندران کشف شد که نسبت به سال گذشته 40 درصد افزایش داشت.

- ایسنا/مازندران جانشین فرمانده انتظامی مازندران از برخورد قاطع پلیس با هنجار شکنان در چهارشنبه آخر سال خبرداد و گفت: 352 هزار عدد ماده محترقه در مازندران کشف شد که نسبت به سال گذشته 40 درصد افزایش داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سید موسی حسینی با اشاره به اینکه متاسفانه هرساله در آستانه سال نو، روزهایی سخت و دلهره آور برای بعضی از خانواده ها رقم می خورد، اظهار کرد: به رغم اقدام های پیشگیرانه، باز هم شاهد حوادث ناخوشایندی از سوی هنجار شکنانی هستیم که سالمندان و خردسالان نیز قربانی رفتارهای ناهنجار از سوی آنان می شوند.

وی افزود: در برخورد با اقدامات نامتعارف در چهارشنبه آخر سال که امروزه به صورت یک ناهنجاری اجتماعی در جامعه نمود پیدا کرده است، پلیس به رغم اقدامات پیشگیرانه و فرهنگی، اجرای طرح های انتظامی و عملیاتی را در دستور کار خود دارد .

جانشین فرماندهی انتظامی مازندران با تاکید بر رویکرد محله محوری و کوچه محوری با حضور خانواده ها در کنار فرزندان در اجرای این مراسم، یادآور شد: پلیس هیچ گاه مخالف شادی و نشاط مردم نیست و بر همین اساس از ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 350 هزار عدد مواد محترقه در مازندران

کشف بیش از 350 هزار عدد مواد محترقه در مازندران