مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اسفند 1401 ساعت 15:352023-03-08سياسي

نامه سرگشاده 22 تشکل دانشجویی به دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی


دولت باید با نهایت دقت و عدالت بر صنعت کنکور و گردش مالی هزاران میلیاردی آن غلبه کند؛ چرا خانواده های محروم اکثریت از قبولی رشته های خوب محروم می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس،22 تشکل دانشجویی نامه ای خطاب به دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی نوشتند.

استاد ارجمند جناب آقای دکتر عبدالحسین خسروپناه،  دبیر محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی  با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای گام دوم انقلاب و لزوم حمایت از نسل جوان و آینده ساز انقلاب اسلامی ایران و همچنین کادرسازی از این نسل برای دهه های آینده این نظام ، لزوم بیش از پیش حرکت منسجم و کار فرهنگی و تربیتی آموزشی اصولی برای نسل جوان و نوجوان بر کسی پوشیده نیست.

به استحضار می رساند  متاسفانه شورای عالی انقلاب فرهنگی از زمان دولت اشرافی قبل به موضوع ساماندهی کنکور ورود کرده  که عملا با نگاه دستوری و بدون انجام کار کارشناسی دقیق و واقعی با نگاه ارزشی و انقلابی و جهت دهی دقیق در مرحله عمل در حوزه مدارس و دانش آموزان مصوبه ای به تصویب رسید که  با بسیاری از اصول و مبانی انقلاب اسلامی در تضاد است .

در نهایت در دولت فعلی که بر خلاف دولت قبلی داعیه دار عدالت و فرهنگ سازی و حمایت از قشر مستضعف را داشته  این مصوبه پرایراد و به گواه تمام دست اندرکاران که در مرحله عمل شکست خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه سرگشاده 22 تشکل دانشجویی به دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی

نامه سرگشاده 22 تشکل دانشجویی به دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی