مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اسفند 1401 ساعت 14:452023-03-04اقتصادي

بهره برداری از سامانه لیست انتظارناوگان جاده ای درمسیرهای پرتقاضا


به زودی سامانه لیست انتظار را در مسیرهای پرتقاضا به بهره برداری خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، داریوش باقر جوان مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری با اعلام برنامه های پایانه های مسافری در ایام نوروز اظهار کرد: با هماهنگی های صورت گرفته با شهرداری ها که متصدی پایانه های مسافری هستند مقرر شد با آذین بندی غرفه های شرکت های حمل و نقل، پویش های فرهنگی و هنری در این پایانه های برگزار شوند.

وی با اعلام اینکه علاوه بر پایانه های مسافربری پویش های فرهنگی در 30 کیلومتری ورودی شهرها نیز برگزار خواهد شد افزود: با توجه به تلاقی ماه مبارک رمضان با عیدنوروز سفره های افطاری و سحری ساده نیز با همکاری خیرین در مسیرهای منتهی به شهرها برپا خواهد بود.

مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری با تشریح ساختار و کارکرد پایانه های مسافری بیان کرد: ارائه خدمات عمومی توسط شهرداری ها و خدمات حمل و نقل توسط شرکت های حمل و نقل با نظارت سازمان راهداری است.

باقرجوان با اشاره به نحوه نظارت سازمان راهداری بر ناوگان حمل و نقل مسافری در ایام نوروز تصریح کرد: نظارت در این ایام با سامانه های داپ، سپهتن و صورت وضعیت و از طریق دوربین های نظارتی با همکاری پلیس راهور و همچنین سامانه پیامکی رسیدگی به شکایات سازمان راهداری به س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از سامانه لیست انتظارناوگان جاده ای درمسیرهای پرتقاضا

بهره برداری از سامانه لیست انتظارناوگان جاده ای درمسیرهای پرتقاضا