مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اسفند 1401 ساعت 11:382023-03-06پزشكي

اجرای طرح پزشک خانواده در تمامی شهرهای زیر 20 هزار نفر


مسئول توسعه و ارتقا شبکه دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: طرح پزشک خانواده در روستا و شهرهای زیر 20 هزار نفر به منظور عدالت در دسترسی به خدمات درمانی در مناطق تحت پوشش دانشگاه اجرا و برنامه ریزی های لازم برای اجرای این طرح در شهرهای بالای 20 هزار نفر انجام شده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محمد حسن درخشان اظهار کرد: طرح پزشک خانواده در روستا و شهرهای زیر 20 هزار نفر به منظور عدالت در دسترسی به خدمات درمانی در مناطق تحت پوشش دانشگاه اجرا و برنامه ریزی های لازم برای اجرای این طرح در شهرهای بالای 20 هزار نفر انجام شده است .

مسئول توسعه و ارتقا شبکه دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ایجاد خانه ها و مراکز بهداشتی در دورترین و صعب العبور ترین مناطق زمینه دسترسی به خدمات درمانی را فراهم کرده است ، خاطر نشان کرد: طرح پزشک خانواده به منظور بررسی شرایط بیمار و ارجاع به موقع آن به سطوح بالاتر تاکنون در روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی براساس شرایط بیمار به سطوح بالاتر امکان پذیر است، تصریح کرد: جمعیت عشایری تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز با توجه به محل استقرار خود می توانند به نزدیکترین مرکز جامع خدمات سلامت برای دریافت خدمات  در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح پزشک خانواده در تمامی شهرهای زیر 20 هزار نفر

اجرای طرح پزشک خانواده در تمامی شهرهای زیر 20 هزار نفر