مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اسفند 1401 ساعت 22:102023-03-04ورزشي

آتش بازی کاله مازندران با بازیکن آمریکایی به پالایش نفت آبادان


تیم کاله مازندران در دور دوم مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور با هنرنمایی بازیکن آمریکایی خود برابر تیم مدعی پالایش نفت آبادان صاحب برتری شد.

- ایسنا/مازندران تیم کاله مازندران در دور دوم مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور با هنرنمایی بازیکن آمریکایی خود برابر تیم مدعی پالایش نفت آبادان صاحب برتری شد.

تیم کاله مازندران عصرامروز درسالن ورزشی پیامبراعظم آمل با نتیجه 79 بر 75 برابر تیم پالایش نفت آبادان پیروز شد و گام ارزشمندی را برای ادامه این مسابقات برداشت.

در این مسابقه که با همراهی اندک تماشاگران آملی برگزارشد، شاگردان علی آرزومندی در تیم کاله مازندران که با دو باخت برابر تیم ذوب آهن اصفهان و شهرداری گرگان پای به این دیدار خانگی گذاشتند، بازی را هجومی شروع کردند.

تلاش بازیکنان با انگیزه تیم کاله در دو دست نخست مسابقه با حمایت تماشاچیان اختلاف 20 امتیازی را برابر تیم آبادانی ایجاد کرد.

در شروع دست سوم مسابقه، نفتی که از وجود بازیکنان ملی پوش خود سود می بردند، با پرتاپ شوت های 3 امتیازی و دفع توپ های تیم کاله در برگشت موفق عمل کردند و در نهایت در پایان این دست اختلاف را به حداقل رساندند.

دست چهارم و تعیین این مسابقه با کم شدن اختلاف نتیجه به 5 امتیاز به سود تیم کاله باعث بالا رفتن حساسیت بازی برای هر دو ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش بازی کاله مازندران با بازیکن آمریکایی به پالایش نفت آبادان

آتش بازی کاله مازندران با بازیکن آمریکایی به پالایش نفت آبادان