مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اسفند 1401 ساعت 10:352023-03-18اجتماعي

هوای اصفهان سالم است/ شاخص 4 منطقه در وضعیت پاک


شاخص کیفی هوای اصفهان امروز بیست و هفتم اسفندماه براساس داده های 13 ایستگاه پایش فعال با میانگین 57 در وضعیت قابل قبول ثبت شد.

- مسئول امور کنترل کیفیت هوا در معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: میانگین شاخص هوای کلان شهر اصفهان در 24 ساعت منتهی به ساعت هشت صبح امروز شنبه بیست و هفتم اسفندماه بر اساس داده های دریافتی 13 ایستگاه پایش فعال با شاخص 57 در وضعیت قابل قبول ثبت شد.

جمشید لقایی خاطرنشان کرد: امروز شاخص هوا در ایستگاه خیابان فرشادی با 44، سپاهان شهر با 42، میرزا طاهر با 40 و فیض با 38 AQI در وضعیت پاک است.

مسئول کنترل کیفیت هوا در معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان با اشاره به قطعی ایستگاه پایش هوا در بولوار کاوه، افزود: شاخص هوا در ایستگاه دانشگاه صنعتی با 62، رهنان با 59، انقلاب و کردآباد با 58، ولدان با 55 و باهنر با 52 AQI در وضعیت قابل قبول ثبت شد.

وی اضافه کرد: به گروه های آسیب پذیر جامعه از جمله سالمندان، افراد دارای بیماری های قلبی و ریوی، زنان باردار و کودکان توصیه می شود فعالیت های سنگین و طولانی را در فضای باز کاهش دهند.

شاخص هوا در ایستگاه های پایش شهرداری اصفهان- 27 اسفند به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان حفاظت محیط زیست (منطقه اصفهان)، امروز شاخص هوا در ایستگاه خیابان احمدآب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای اصفهان سالم است/ شاخص 4 منطقه در وضعیت پاک

هوای اصفهان سالم است/ شاخص 4 منطقه در وضعیت پاک