مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اسفند 1401 ساعت 14:252023-03-16فرهنگي

کودکان و نوجوانان را با «زنان شگفت انگیز» آشنا کنید


کتاب «زنان شگفت انگیز» (داستان زنان الهام بخش، پیشگام و مبارز) از لوسی بیور و سارا گرین با ترجمه زهرا ابراهیمی سر از کتابفروشی ها درآورده است.

- ایسنا/خوزستان کتاب زنان شگفت انگیز (داستان زنان الهام بخش، پیشگام و مبارز) از لوسی بیور و سارا گرین با ترجمه زهرا ابراهیمی سر از کتابفروشی ها درآورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زنان شگفت انگیز کتابی در معرفی زنان تأثیرگذار، خلاق، پیشرو، مبارز و مستعد قرن بیستم است.

این کتاب شامل یادداشت هایی کوتاهِ در معرفیِ زنانی است که هر یک به نحوی حضوری مؤثر در دنیا داشته اند و جزو مشاهیر جهان به شمار می آیند.

لوسی بیور و سارا گرین کتاب زنان شگفت انگیز را برای آشنایی کودکان و نوجوانان با زنان موفق و پیشرو و خلاق و جسور قرن بیستم تدارک دیده اند.

این کتاب مخاطبان خود را با خطوط اصلی و مهم زندگی زنان بزرگ و تأثیرگذار و موفق قرن بیستم و دستاوردها و دلیل اهمیت هر یک از آن ها آشنا می کند.

کتاب زنان شگفت انگیز کتابی مناسب برای آشنایی اولیه کودکان و نوجوانان با زنانی است که نامشان به دلیل دستاوردهایی که داشته اند و جسارت هایی که به خرج داده اند و جایگاهی که در جهان به دست آورده اند در تاریخ جهان ماندگار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان و نوجوانان را با «زنان شگفت انگیز» آشنا کنید

کودکان و نوجوانان را با «زنان شگفت انگیز» آشنا کنید