مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اسفند 1401 ساعت 11:252023-03-20سياسي

«اسماعیل رضایی» شهید شاخص بسیج اصناف کشور شد


مسئول بسیج اصناف سپاه روح الله استان مرکزی گفت: شهید اسماعیل رضایی از شهدای تفرش به عنوان شهید شاخص اصناف کشور در سال 1402 انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ محمد فراهانی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به معرفی شهید شاخص بسیج اصناف کشور در سال 1402 اظهار داشت: شهید حاج اسماعیل رضایی از شهدای تفرش و شهدای مکتب امام خمینی (ره) و حماسه ساز که در زمره اولین شهدای نهضت اسلامی است به عنوان شهید شاخص اصناف کشور در سال 1402 انتخاب شد.

مسئول بسیج اصناف سپاه روح الله استان مرکزی افزود: شهید حاج اسماعیل رضایی از جمله شهدایی است که در دهه 30 همگام با جامعه روحانیت در میدان مبارزه با فرقه ضاله بهاییت به مبارزه پرداخته و در کارنامه خود سابقه اطاعت و ارادت به آیت الله سیدحسین بروجردی مرجع عظیم الشان شیعیان و آیت الله سید ابوالقاسم کاشانی، رهبر نهضت ملی ایران و پیشینه همکاری با شهید نواب صفوی، روحانی مبارز و رهبر فداییان اسلام را ثبت و ضبط کرده است.

وی ادامه داد: شهید حاج اسماعیل رضایی در اواخر دهه 30 در حلقه نزدیکان مرجع مبارز عصر حضرت امام خمینی (ره)، قرار گرفت و در رکاب قائد بزرگ به مبارزه با رژیم پهلوی پرداخت و سرانجام در 11 آبان 1342 به دلیل شرکت در قیام 15 خرداد، تیرباران شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اسماعیل رضایی» شهید شاخص بسیج اصناف کشور شد

«اسماعیل رضایی» شهید شاخص بسیج اصناف کشور شد