مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اسفند 1401 ساعت 00:052023-03-14اقتصادي

راه اندازی خط تولید بلوک های مواد غذایی دامی در لرستان


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: در همکاری مشترکی که با دانشکده کشاورزی داشتیم موفق به ثبت اختراع بلوک های مواد غذایی که به شکل آجرهای سفالی هستند شده و با خرید دستگاه های مورد نیاز در حال راه اندازی خط تولید آن هستیم.

- ایسنا/لرستان رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: در همکاری مشترکی که با دانشکده کشاورزی داشتیم موفق به ثبت اختراع بلوک های مواد غذایی که به شکل آجرهای سفالی هستند شده و با خرید دستگاه های مورد نیاز در حال راه اندازی خط تولید آن هستیم.

سیدعماد شاهرخی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: حوزه جهاد کشاورزی حوزه دانش بنیان است و هر اقدامی که صورت بگیرد به نوعی اقدام دانش بنیان است.

وی افزود: از همه مراکز دانشگاهی و اساتیدی که داریم انتظار داریم هر چقدر که می توانند به ما کمک کنند، طی یک سال گذشته جلسات مستمری با حوزه تحقیقات کشاورزی و هم مراکز دانشگاهی به ویژه دانشکده کشاورزی دانشگاه لرستان داشتیم که در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته است.

شاهرخی تصریح کرد: در حوزه نژادهای بومی دام و آبزیان، راه اندازی پارک های علم و فناوری، ارتقاء بهره وری مزارع، مواجهه با آفات و بیماری ها، تعداد شرکت های دانش بنیان، 1000 هکتار مزارع الگویی، الگوی کشت و کشت قراردادی، بهره وری در دیمزارها و تبدیل و اجرای بهبود و غنی سازی مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی خط تولید بلوک های مواد غذایی دامی در لرستان

راه اندازی خط تولید بلوک های مواد غذایی دامی در لرستان