مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اسفند 1401 ساعت 18:552023-03-13اقتصادي

2256 نفر در پزشکی قانونی گناوه معاینه شدند


مدیرکل پزشکی قانونی استان بوشهر گفت: در 11 ماه سال جاری،2 هزار و 256 نفر در پزشکی قانونی گناوه معاینه شدند و 41 مورد جسد در خود شهرستان معاینه و جواز دفن صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی سامان پور بعد از ظهر دوشنبه در آیین بهره برداری ساختمان پزشکی قانونی گناوه اظهار داشت: ساختمان جدید پزشکی قانونی شهرستان گناوه در سال 1397 کلنگ زنی شد و تا سال گذشته، 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

مدیرکل پزشکی قانونی استان بوشهر افزود: امسال با حمایت و پیگیری های رییس و مسئولان سازمان پزشکی قانونی استان بوشهر این ساختمان تکمیل و به بهره برداری رسید.

وی گفت: برای ساخت خود ساختمان نزدیک به 46 میلیارد ریال اعتبار ملی هزینه در برداشته و برای تجهیزات این مرکز نیز مبلغ 2 میلیارد ریال از محل بودجه شهرستان اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: با صحبت ها و پیگیری هایی که با فرماندار شهرستان گناوه و مسئولان استانی انجام گرفت، قرار شد تأمین هزینه تجهیزات این مرکز به نحوی که شایسته مردم شهرستان گناوه باشد انجام شود.

وی پیرامون احداث سالن تشریح پزشکی قانونی گناوه گفت: احداث سالن تشریح برای شهرستان را نیز پیگیر هستیم و قرار شد تا با همکاری رییس دادگستری، دادستان، فرماندار و با پیگیری ها و رایزنی ها و تأمین اعتبار کلنگ زنی و ساخت سالن تشریح نیز داشته باشیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2256 نفر در پزشکی قانونی گناوه معاینه شدند

2256 نفر در پزشکی قانونی گناوه معاینه شدند