مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 اسفند 1401 ساعت 17:102023-03-03سياسي

اوقاف با تمام امکانات به دنبال حل مشکلات مردم است


مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: اوقاف به عنوان متولی بقاع متبرکه با تمام امکانات و اختیارات به دنبال حل مشکلات مردم در حوزه های مختلف اقتصادی و اجتماعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام ستار علیزاده در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه در مصلی آستارا ضمن تبریک میلاد امام زمان (عج) اظهار کرد: بزرگترین دغدغه انبیا و اولیا برای بشریت مسئله فرهنگ و دینداری انقلابی و بحث معیشتی و اقتصادی بوده است.

وی افزود: همین دغدغه را امام زمان (عج) نسبت به همه شیعیان و مسلمانان و بشریت دارد و امروز که در دوره غیبت امام زمان قرار داریم نایب ایشان رهبر انقلاب اسلامی همین دغدغه را بارها تاکید فرمودند و در بین مردم و مسئولان تاکید می کنند که در ارتباط با بنیان دین همه مردم مسئولیت دارند و باید به دین و دنیای مردم رسیدگی بشود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به اینکه امروز دشمنان و فتنه گران حوزه فرهنگ و اقتصاد و معیشت مردم را نشانه گرفتند تا با فتنه گری به وحدت مردم و انقلاب آسیب برسانند، افزود: همه ما وظیفه داریم در راستای برطرف کردن مشکلات مردم گام برداریم.

وی به توصیه امام علی (ع) به مالک اشتر مبنی بر توجه و رسیدگی به طبقات ضعیف اشاره کرد و گفت: نباید اجازه جولان به دشمنان دهیم و مردم از لحاظ اقتصادی آسیب ببینند و در نتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوقاف با تمام امکانات به دنبال حل مشکلات مردم است

اوقاف با تمام امکانات به دنبال حل مشکلات مردم است