مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اسفند 1401 ساعت 09:002023-03-05سياسي

شما چکاره اید که نگذارید؟!


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دکتر محمدحسین محترم طی یادداشتی در ستون یادداشت روز کیهان با عنوان «شما چکاره اید که نگذارید؟!» نوشت: - این روز ها باز خبر های برجامی و رفت وآمد های دیپلماتیک رسمی و غیررسمی برای احیای این توافق به ظاهر مرده داغ شده و کشور های مختلف پادرمیانی و پیام ها را رد و بدل می کنند تا شاید تنفسی هرچند مصنوعی حاصل شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دکتر محمدحسین محترم طی یادداشتی در ستون یادداشت روز کیهان با عنوان شما چکاره اید که نگذارید؟! نوشت: این روز ها باز خبر های برجامی و رفت وآمد های دیپلماتیک رسمی و غیررسمی برای احیای این توافق به ظاهر مرده داغ شده و کشور های مختلف پادرمیانی و پیام ها را رد و بدل می کنند تا شاید تنفسی هرچند مصنوعی حاصل شود.

اینکه آمریکا علی رغم این همه خصومت ورزیدن علیه ملت ایران به خصوص که با اغتشاشات و جنگ ارزی و تشدید تحریم ها و فضا سازی های فریبکارانه پیرامون قدرت جمهوری اسلامی به دنبال باج گیری از جمهوری اسلامی بود، آیا حاضر است دست از سیاست های خبیثانه و مخرب خود بردارد و به احقاق حقوق ملت ایران و رفع همه تحریم ها تن بدهد یا نه، موضوعی است که بررسی آن نیاز به وقت دیگری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شما چکاره اید که نگذارید؟!

شما چکاره اید که نگذارید؟!