مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اسفند 1401 ساعت 13:352023-03-06سياسي

ارتقای گردشگری زنجان نیاز به توجه همه جانبه دارد/ غیبت مدیران در جلسه گردشگری


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: برای افزایش سهم استان از گردشگری و ارتقای جایگاه آن باید به همه امور از جمله برنامه ریزی توجه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سعید صفوی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان به عدم حضور مدیران دستگاه های اجرایی در جلسه اشاره و اظهار کرد: اگر فکر می کنیم وضعیت گردشگری استان خوب نیست، دلیل آن از وضعیت جلسه مشخص است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان تاکید کرد: برای افزایش سهم استان از گردشگری و ارتقای جایگاه آن باید به همه امور از جمله برنامه ریزی توجه شود.

در این جلسه نمایندگان فرمانداران شهرستان ها به نمایندگی از فرمانداران گزارشی از اقدامات انجام شده در آستانه ورود به سال جدید را ارائه کردند که در این راستا نماینده فرماندار زنجان از آماده شدن 300 تخت در آموزش و پرورش و 700 تخت در مجموع شهرستان برای ایام نوروز خبر داد.

همچنین نمایندگان کمیته های 10 گانه هم گزارشی از اقدامات انجام شده را ارائه دادند که در این گزارش ها ضمن تاکید بر تعامل بین دستگاه ها بر لزوم رسیدگی سریع به پرونده های تشکیل شده در تعزیرات به دلیل تاثیرگذاری روانی آن بر مسافران تاکید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای گردشگری زنجان نیاز به توجه همه جانبه دارد/ غیبت مدیران در جلسه گردشگری

ارتقای گردشگری زنجان نیاز به توجه همه جانبه دارد/ غیبت مدیران در جلسه گردشگری