مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اسفند 1401 ساعت 21:502023-03-05سياسي

ملاک عمل ایران، قانون اقدام راهبردی، پادمان و ان پی تی است


ما مسئولیت ها و فعالیت های خود را مطابق قانون اقدام راهبردی انجام می دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی ایران، محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی ایران با بیان این مطلب در گفت وگو با مجله خبری - تحلیلی سعادت آباد رادیو تهران افزود: طبیعی است بر اساس توافق برجام که طرف مقابل به آن پایبند نیست، نمی تواند ملاک عمل ما باشد زیرا ملاک عمل جمهوری اسلامی ایران در اصل قانون اقدام راهبردی مصوب مجلس شورای اسلامی و لغو تحریم های ظالمانه است.

وی تصریح کرد: ما مسوولیت ها و فعالیت های خود را مطابق قانون اقدام راهبردی انجام می دهیم؛ همچنین نکته مهم این است که اقدامات خود را بر اساس این قانون و در چارچوب پادمان و ان پی تی انجام می دهیم و به آن متعهد هستیم در مقابل آنها با استاندارد دوگانه می خواهند این موارد را مغالطه کرده و جوّسازی راه بیاندازند.

وی ادامه داد: جوّسازی های اخیر و موارد مورد اختلاف حاصل تقابل نگاه های مختلف به این موضوع است، آنها می خواهند با فشار و زورگویی، ما به برجام عمل کنیم و در عین حال آنها به تعهدات خود عمل نکنند.

اسلامی با اشاره به نشست خبری روز گذشته خود که با همراهی رافائل گروسی، مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی برگزار شد؛ گفت: روز گذشته اعلام کردیم به پادمان و ان پی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاک عمل ایران، قانون اقدام راهبردی، پادمان و ان پی تی است

ملاک عمل ایران، قانون اقدام راهبردی، پادمان و ان پی تی است