مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اسفند 1401 ساعت 12:502023-03-11اقتصادي

برگزاری انتخابات هیات نمایندگان اتاق های اهواز، آبادان و خرمشهر


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از برگزاری انتخابات هیات نمایندگان سه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز، آبادان و خرمشهر خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از برگزاری انتخابات هیات نمایندگان سه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز، آبادان و خرمشهر خبر داد.

حمیدرضا فلاح در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: انتخابات هیات نمایندگان سه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز، آبادان و خرمشهر امروز 20 اسفندماه آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه نظارت دقیق بر این انتخابات در حال انجام است، افزود: ناظران سازمان صمت خوزستان برای نظارت بر نحوه برگزاری انتخابات هیات نمایندگان در محل رای گیری حضور دارند تا انتخابات بدون هیچ مشکل و در صحت و سلامت برگزار شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: انتخابات سه اتاق بازرگانی اهواز، آبادان و خرمشهر از ساعت 8 صبح امروز 20 اسفندماه آغاز شده است و تا ساعت 18 امروز در صورت عدم تمدید، ادامه دارد.

فلاح با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد نتیجه انتخابات فردا صبح اعلام شود، عنوان کرد: تعداد نامزدهای انتخابات اتاق بازرگانی اهواز 33 نفر، آبادان 31 نفر و خرمشهر 23 نفر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری انتخابات هیات نمایندگان اتاق های اهواز، آبادان و خرمشهر

برگزاری انتخابات هیات نمایندگان اتاق های اهواز، آبادان و خرمشهر