مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اسفند 1401 ساعت 22:302023-03-07سياسي

بیماران در مراکز درمانی دولتی باید بهترین خدمات را دریافت کنند


بیماران و بیمه شدگان باید با مراجعه به مراکز درمانی دولتی بهترین خدمات درمانی را دریافت کنند.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان بیان کرد: بیماران و بیمه شدگان باید با مراجعه به مراکز درمانی دولتی بهترین خدمات درمانی را دریافت کنند.

اسدالله عباسی امروز در مراسم افتتاح بیمارستان 64 تختخوابی شهید املاکی شهر کومله، با تبریک نیمه شعبان و سالروز ولادت باسعادت حضرت ولی عصر(عج)، با قدردانی از همه افراد و دستگاه های دست اندرکار اظهار کرد: بیمارستان 64 تختخوابی لنگرود یک بیمارستان و پروژه درمانی ارزشمند در گیلان است.

وی گفت: در استان در بخش تخت های بیمارستانی با کمبودهایی مواجه هستیم لذا دولت در این خصوص و در راستای توسعه مراکز درمانی برنامه ویژه ای را در دستور کار دارد و رایزنی هایی با وزیر بهداشت و دولت انجام شده است.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به مشکلات خدمات درمانی در گیلان به ویژه در مناطق شرق استان، عنوان کرد: خلاء موجود درمانی در منطقه شرق گیلان بر کسی پنهان نیست و شایسته است دانشگاه علوم پزشکی به این منطقه استان توجه کند.

عباسی با تاکید بر لزوم توجه به برنامه های دولت برای ایجاد مراکز درمانی در سراسر کشور بیان کرد: برخی پزشکانی که در بیمارستان های دولتی کار می کنند با بیمارستان های خصوصی هم در ارتباط هستند و باید به ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران در مراکز درمانی دولتی باید بهترین خدمات را دریافت کنند

بیماران در مراکز درمانی دولتی باید بهترین خدمات را دریافت کنند