مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 20:502023-03-02سياسي

نگرانی خانواده های دانش آموزان را رفع کنید


با تلاش و کوشش خود، نگرانی خانواده های دانش آموزان را در پی حوادث اخیر رفع کنید و برای بچه های مدرسه و اولیای آن ها امنیت بیاورید.

- ایسنا/قم مرجع تقلید شیعیان گفت: با تلاش و کوشش خود، نگرانی خانواده های دانش آموزان را در پی حوادث اخیر رفع کنید و برای بچه های مدرسه و اولیای آن ها امنیت بیاورید.

آیت الله جوادی آملی 11 اسفند در دیدار با فرمانده کل نیروی انتظامی کشور که در قم برگزار شد، عنوان کرد: شما که مسئول امنیت کشور هستید باید بدانید که امنیت با علم، فهم، تدبیر و ادب به دست می آید و امور نظامی دارای سهم کمتری است.

وی افزود: قرآن کریم می فرماید که شما فرزندان ابراهیم خلیل هستند و باید راه پدر را بروید، ابراهیم خلیل بعد از بنای مسجد و کعبه آن را کافی ندانست و گفت این مسجد یک شهر آباد هم می خواهد و سپس گفت شهر آباد، باید امنیت آن حفظ شود ﴿وَإِذْ قَالَ إِبْرَاهِیمُ رَبِّ اجْعَلْ هَذَا بَلَدًا آمِنًا﴾، لذا اگر ما نیز قرآنی می اندیشیم باید امنیت را برای همگان حفظ کنیم.

این مرجع تقلید اضافه کرد: بر همین اساس لازم است تا با تلاش و کوشش خود، نگرانی خانواده های دانش آموزان را در پی حوادث اخیر رفع کنید و برای بچه های مدرسه و اولیای آن ها امنیت بیاورید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی خانواده های دانش آموزان را رفع کنید

نگرانی خانواده های دانش آموزان را رفع کنید