مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اسفند 1401 ساعت 23:402023-03-07سياسي

شاهد تجلی علم در جهاد دانشگاهی هستیم


سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از جاهایی که تجلی علم را در آن می توانیم شاهد باشیم، تبدیل علم و فناوری و تجاری سازی علم در پروژه های جهاد دانشگاهی است.

- سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از جاهایی که تجلی علم را در آن می توانیم شاهد باشیم، تبدیل علم و فناوری و تجاری سازی علم در پروژه های جهاد دانشگاهی است.

روح الله عباسپور در گفت و گو با ایسنا در حاشیه آخرین روز از برگزاری نمایشگاه گزیده ای از دستاوردهای جهاد دانشگاهی که در نمایشگاه های مجلس شورای اسلامی برگزار شده است، بیان کرد: حضرت امام خمینی (ره) در ابتدای پیروزی انقلاب اهمیت جهاد را تشخیص دادند و از جمله ضرورت های یک انقلاب تاثیرگذار و پویا در محورها و حوزه های مختلف را در این دیدند تا نهادهایی را تعریف کنند که از جمله این نهادها جهاد بود.

وی افزود: در ابتدای امر جهاد با عنوان جهاد سازندگی تجلی پیدا کرد و پس از آن به دلیل کارآمدی و تاثیرگذاری که در سطح کشور و در دفاع مقدس داشت، همین روحیه جهادی در حوزه ها و محورهای مختلف توسعه پیدا کرده و نقش آفرینی کرد و جهاد دانشگاهی نیز از زمانی که شکل گرفته در حوزه ها و محورهای مختلف تاثیرات بسیار خوبی گذاشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهد تجلی علم در جهاد دانشگاهی هستیم

شاهد تجلی علم در جهاد دانشگاهی هستیم