مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اسفند 1401 ساعت 18:352023-03-08سياسي

اعتماد به نسل جوان در حوزه هوا و فضا پیشرفت و توانمندی را رقم زد


یک مقام مسئول در حوزه ساخت پهپاد با بیان اینکه خوشبختانه در حوزه هوا و فضا به جوانان و نسل جدید اعتماد شد، گفت: این اعتماد سبب شد که به این پیشرفت ها و توانمندی ها برسیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو در حاشیه حضور دانش آموزان سمپاد در سواحل خلیج فارس گفت: دستاوردها و توانمندی های حاضر صرفاً با اتکا به جوانان رقم خورده است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حوزه هوا و فضا به جوانان و نسل جدید اعتماد شد و این اعتماد سبب شد که به این پیشرفت ها و توانمندی ها برسیم.

این مقام مسئول در حوزه ساخت پهپاد در ادامه عنوان کرد: سیر مراحل پیشرفت و عدم وابستگی به کشورهای بیگانه و کشورهای غیرایرانی سبب شد بتوانیم با اتکا به جوانان خود بتوانیم دستاوردهای قابل توجهی در حوزه های مختلف داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در جوانان ایرانی ابتکار، خلاقیت و نوآوری وجود دارد و باید کشف شود، گفت: اگر این خلاقیت ها کشف شود، شکوفایی به طور قطع رقم خواهد خورد.

این مقام مسئول در حوزه ساخت پهپاد در ادامه اظهار کرد: ارتباط صنعت با دانشگاه، دانشجویان و دانش آموزان یک ضرورت است.

باید نیازهای صنعت احصا شود و در قالب پروژه از سوی دانشگاه، دانشجویان و دانش آموزان مورد پیگیری قرار گیرد و اگر این اتفاق رقم خورد، قطعاً برای اقتصاد، صنعت و اقتصاد کشور راهگشا خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد به نسل جوان در حوزه هوا و فضا پیشرفت و توانمندی را رقم زد

اعتماد به نسل جوان در حوزه هوا و فضا پیشرفت و توانمندی را رقم زد