مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اسفند 1401 ساعت 11:452023-03-18سياسي

اجرای طرح «آرامش بهاری» در 90 بقعه استان قزوین


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: طرح «آرامش بهاری و ضیافت الهی» امسال با توجه به تقارن نوروز و ماه رمضان به صورت مشترک در 90 بقعه استان قزوین برگزار می شود.

- قزوین- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی امسال با توجه به تقارن نوروز و ماه رمضان به صورت مشترک در 90 بقعه استان قزوین برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مصطفی مجیدی ظهر شنبه در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه استان قزوین اظهار کرد: باید بین کارآمدی نظام جمهوری اسلامی و کارآمدی مسئولین در نظام جمهوری اسلامی تفاوت قائل بشویم وی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی امسال با توجه به تقارن نوروز و ماه رمضان به صورت مشترک برگزار می شود، افزود: این طرح مشترک از 25 اسفند در 90 بقعه آغاز شده و تا دوم اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ادامه داد: در این طرح نمازهای جماعت، خیمه های معرفت، برپایی مناسک شب های قدر، جشن کریم اهل بیت، جز خوانی و محافل انس با قرآن، کرسی های تلاوت، ویژه برنامه سحر تلویزیون، مناجات خوانی امامزاده آمنه خاتون (س) و اعزام 30 روحانی مبلغ از جمله برنامه های این طرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «آرامش بهاری» در 90 بقعه استان قزوین

اجرای طرح «آرامش بهاری» در 90 بقعه استان قزوین