مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 اسفند 1401 ساعت 15:402023-03-03سياسي

دولت به اختلال های به وجود آمده در بازار رسیدگی کند


مردم انتظار دارند که دولت با ایستادگی، شهامت، نظارت و جدیتی که دارد تلاش کرده اختلال های بازار را رفع کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد با اشاره به رهنمود قرآنی آیه 119 سوره مبارکه مائده ناظر بر انتظار پروردگار از مؤمنان، اظهار کرد: خدا انتظار دارد که مؤمنان هم در ایمان و هم در اخلاق و رفتار، مواضع و افکار صادق باشند.

وی گفت: میلاد حضرت علی اکبر به نام جوانان نامگذاری شده است، این جوان ایستا، مقاوم، معصوم زاده بنده مخلص و صادق خدا بود که وقتی به سمت قتلگاه می رفت، حق مدار و حق محور بود و از شهادت ابایی نداشت.

وی تصریح کرد: حضرت علی اکبر بر مدار حق حرکت کرد و جوانان امروز نیز افتخار می کنند که پیرو مکتب امام حسین (ع) هستند و لذا سختی ها برای ما موضوعیت ندارد و جان فدا کردن در برابر راه حق کار کوچکی است.

نکونام تأکید کرد: امروز جوانان از مکتب علی اکبر (ع) درس گرفته اند و حضور جهادی و عبادت خالصانه آنان در اعتکاف و لیالی قدر و نیز حضور جهادی آنان در کمک به مردم گویای این مهم است.

امام جمعه شهرکرد افزود: البته هستند جوانان فریب خورده ای که باید دست آنان را بگیریم و چه بسیار جوانان انقلابی که در جذب دیگر جوانان تلاش می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت به اختلال های به وجود آمده در بازار رسیدگی کند

دولت به اختلال های به وجود آمده در بازار رسیدگی کند