مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اسفند 1401 ساعت 20:002023-03-11اقتصادي

واحدهای صنفی معادل بخش تولید اشتغال ایجاد کردند


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: واحدهای صنفی در سه سال اخیر معادل واحدهای تولیدی و صنعتی در استان اردبیل ایجاد اشتغال داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رامین صادقی عصر شنبه در آیین رونمایی از سایت معرفی و فروش آنلاین هنرصنعت نقره در اردبیل اظهار کرد: اصناف حلقه آخر تولید محسوب می شوند و در راهبری این حوزه فعالان صنفی نقش آفرینی اصلی را دارند.

وی با اشاره به اهمیت واحدهای صنفی استان در عرضه کالا و ایجاد اشتغال برای جوانان بیکار یادآور شد: نقش آفرینی اصناف در تحولات اقتصادی استان بی بدیل بوده و در این بین در بخش هنرصنعت صنایع دستی با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تلاش می کنیم تا از فعالان این صنایع بومی و سنتی حمایت لازم را داشته باشیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با قدردانی از فعالان عرصه هنرصنعت نقره و صنایع فلزی در استان اردبیل گفت: فروش آنلاین محصولات تولیدی در این مجموعه ها بستر و فضای خوبی را فراهم کرده تا تولیدات استان اردبیل در این بخش بیشتر در سطح کشور معرفی شود.

صادقی، خرید ماشین آلات و تجهیز کارگاه های مدرن در این حوزه را بسیار ضروری اعلام کرد و افزود: شرایط سخت کرونایی فضایی را به وجود آورد تا با فعال شدن صنعتگران و اصناف در بخش فضای مجازی، فروش آنها توسعه پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای صنفی معادل بخش تولید اشتغال ایجاد کردند

واحدهای صنفی معادل بخش تولید اشتغال ایجاد کردند