مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 اسفند 1401 ساعت 10:352023-03-17اجتماعي

64 سامانه ثبت تخلف و 19 دوربین نظارت در استان بوشهر فعال است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از ابلاغ کاهش 10 کیلومتری سرعت در جاده ها خبر داد و گفت: 64 سامانه ثبت تخلفات سرعت و 19 دوربین نظارت تصویری در استان بوشهر فعال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم اخترشناس صبح جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعامل مجموعه راهداری و پلیس راه ها در راستای امنیت راه و ترافیک همواره در اولویت است.

وی اضافه کرد: در راستای کاهش سوانح در ایام نوروز به عنوان دوره زمانی پرتردد، ابلاغیه کاهش 10 کیلومتری سرعت در جاده ها برای رعایت توسط ناوگان عمومی صادر شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر بیان کرد: با توجه به ابلاغیه کاهش سرعت، تمام دوربین ها در مرکز مدیریت راه ها طبق همین مصوبه اصلاح شده اند و اعمال جریمه می کنند.

لزوم رعایت ایمنی در جاده ها وی خاطر نشان کرد: 64 سامانه ثبت تخلفات سرعت و 19 دوربین نظارت تصویری در استان بوشهر فعال است.

اخترشناس تاکید کرد: اولویت مهم وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام تمهیدات لازم جهت داشتن سفری شاد و ایمن برای هموطنان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر افزود: مسافران نیز ضمن زمان بندی مناسب سفر خود در بازه های نوروزی به رعایت نکات ایمنی اهتمام ورزند و رانندگان در طول مسیر هر سه ساعت یک بار در مجتمع خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

64 سامانه ثبت تخلف و 19 دوربین نظارت در استان بوشهر فعال است

64 سامانه ثبت تخلف و 19 دوربین نظارت در استان بوشهر فعال است