مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اسفند 1401 ساعت 13:372023-03-09سياسي

نماینده مردم شازند: در گذشته انگیزه ای برای استفاده از محصولات نفتی نبود


نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز افتخار می کنیم که می توانیم خودمان از محصولات نفت استفاده کنیم، در گذشته های دور یا انگیزه ای نبود از آن استفاده شود و یا بر اساس سیاست های غلط صلاح نمی دانستیم یا اجازه نمی دادند که از علم جوانان ایران بهره برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شازند احمدی بیغش امروز در مراسم افتتاحیه خط تولید پاراآمینوفنل ماده اولیه تولید ماده موثره استامینوفن با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور اظهار کرد: صفر تا صد مجموعه ای که امروز در آن حاضر هستیم، حاصل فهم و تلاش جوان های ایرانی بدون وابستگی به هیچ کشوری است.

وی افزود: امروز افتخار می کنیم که می توانیم خودمان از محصولات نفت استفاده کنیم، در گذشته های دور یا انگیزه ای نبود از آن استفاده شود و یا بر اساس سیاست های غلط صلاح نمی دانستیم یا اجازه نمی دادند که از علم جوانان ایران بهره برد.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: افتخار می کنیم با همت جوانان ایرانی که بخش اعظم آن جوانان استان است، در مجموعه ای در شهرستان شازند از مواد نفتی، ماده اولیه داروی استامینوفن تولید می شود.

بیغش بیان کرد: زمانی برای تأمین کوچکترین  مسئله پزشکی و دارویی مورد نیاز کشور محتاج بیگانه بودیم اما امروز در خاورمیانه برای تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم شازند: در گذشته انگیزه ای برای استفاده از محصولات نفتی نبود

نماینده مردم شازند: در گذشته انگیزه ای برای استفاده از محصولات نفتی نبود