مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اسفند 1401 ساعت 11:202023-03-14سياسي

آخرین وضعیت تله کابین علی آبادکتول/رفع نقاط حادثه خیز گلستان در دولت سیزدهم


استاندار گلستان، آخرین وضعیت ساخت تله کابین در علی آبادکتول را تشریح کرد و گفت: پروژه تله کابین علی آبادکتول را به جد پیگیری می کنیم.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان، آخرین وضعیت ساخت تله کابین در علی آبادکتول را تشریح کرد و گفت: پروژه تله کابین علی آبادکتول را به جد پیگیری می کنیم.

علی محمد زنگانه امروز سه شنبه 23 اسفند در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: گلستان دومین استان کشور از نظر میزان نقاط حادثه خیز است و 95 نقطه حادثه خیز در این استان وجود دارد که براساس برنامه ریزی انجام شده باید بیش از 80 درصد آن تا پایان دولت سیزدهم مرتفع شود.

وی با بیان اینکه عمده نقاط حادثه خیز گلستان از بندرگز تا تنگه راه است، افزود: مصوبه دو هزار میلیارد تومانی با مجوعه وزارت راه به حوزه راه اختصاص یافته که یک هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار(900 میلیارد تومان نقد و 300 میلیارد تومان غیر) در نظر گرفته شده است.

استاندار گلستان با اشاره به پیشرفت 50 درصدی کمربندی گرگان، گفت: این مسئله باعث شده حوادث ترافیکی درون شهری استان نیز بالا باشد.

از طرفی با توجه به مشاغل کشاورزی، تردد موتورسیکلت و تراکتور در استان بالا است و با وزیر راه مباحث را مطرح کردیم و بنا شد تعریض جاده قدیم بندرترکمن به بندرگز انجام شود که از محل سفر برای تعریض و بهسازی آن 50 میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت تله کابین علی آبادکتول/رفع نقاط حادثه خیز گلستان در دولت سیزدهم

آخرین وضعیت تله کابین علی آبادکتول/رفع نقاط حادثه خیز گلستان در دولت سیزدهم