مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اسفند 1401 ساعت 23:102023-03-12سياسي

توسعه استان سمنان با استفاده از ظرفیت دانشگاه ها محقق می شود


مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های استان سمنان با بیان اینکه استفاده از ظرفیت دانشگاه ها در توسعه استان اهمیت دارد، گفت: دانشگاه ها در زمینه توسعه اقتصادی نقش مهمی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رضا کهساری شامگاه یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان به میزبانی سالن اجتماعات این دانشگاه با بیان اینکه افرادی که مسئولیت قبول می کنند باید دارای همت بالا باشند، ابراز کرد: همانطور که امام علی (ع) در خطبه های نهج البلاغه تاکید می فرمایند به هیچکس در این عالم مقام معنوی و مادی بدون تلاش داده نمی شود.

وی با بیان اینکه امروز یکی از نیازهای ما بهره گیری از تجربه ها و اندرزها است، تاکید کرد: باید از ظرفیت های علمی و دانشگاهی و همچنین تجربه های علمی بهره برداری کرد تا دچار نقصان نشویم.

مسئول نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب اسلامی در دانشگاه های استان سمنان با بیان اینکه انسان ها باید از شدت سختی نترسند و به گشایش امور امیدوار باشند چون هیچ کاری بدون سختی نیست، تاکید کرد: مدیران باید برای اداره مجموعه تمام تلاش و توان خود را به کار بگیرند.

وی با بیان اینکه باید کارهای مدیریتی رو اولویت بندی کرد گفت: تدبیر داشتن در کار مدیریتی مهم است و یکی از نکاتی که باید در زمینه تدبیر به آن تاکید ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه استان سمنان با استفاده از ظرفیت دانشگاه ها محقق می شود

توسعه استان سمنان با استفاده از ظرفیت دانشگاه ها محقق می شود