مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اسفند 1401 ساعت 16:352023-03-11اجتماعي

سردار رادان: یادمان های شهدا محلی تلاقی مسیر نجات و عهد الهی است


یادمان شهدا محل تلاقی مسیر نجات و عهد و پیمان الهی است و هر آنچه می شود در کربلا حس کرد، در یادمان شهدا نیز حس می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از هویزه، احمدرضا رادان ظهر امروز در جمع زائران سرزمین نور در یادمان شهدای هویزه، اظهار کرد: یادمان شهدا محل تلاقی مسیر نجات و عهد و پیمان الهی است و شما هرآنچه می توانید در کربلا حس کنید در یادمان شهدا نیز می توانید حس کنید.

وی با بیان اینکه راه کربلا و راه شهدا با طریق یادمان شهدا یکی است، بیان داشت: امروز وقتی شما خیل زائران را در این مناطق می بینید که صدای گریه و ناله آنها بلند می شود این نشان می دهد که خط بین اباعبدالله و شهدا و زائران اباعبدالله و زائران شهدا وصل شده است و زائران دل داده اند و از اثر وجودی شهدا برای خودشان توشه جمع می کنند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: اگر اباعبدالله الحسین و مدرسه کربلا نبود اگر دانشجو و دانش آموزی مثل حسین علم الهدی و همه شهدا نبود که در مدرسه اباعبدالله الحسین درس بخوانند و بتوانند امتحان دهند تکلیف آن مکتب چه می شد؟اگر حسین علم الهدی و شهدای هویزه ها ، شلمچه ها و همه شهدای ششگانه محورهای دفاع مقدس نبودند امروز من و شما در کدام مکتب بایستی درس می خواندیم؟ وی تصریح کرد: جنگ شاید سخت تر از جنگ زمان حسین علم الهدی است اگر آنوقت نبرد تن و تانک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار رادان: یادمان های شهدا محلی تلاقی مسیر نجات و عهد الهی است

سردار رادان: یادمان های شهدا محلی تلاقی مسیر نجات و عهد الهی است