مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اسفند 1401 ساعت 19:002023-03-13اقتصادي

تخفیف ویژه بیش از 10 هزار قلم کالا تا سقف 50 درصد در فروشگاههای شهروند


فروشگاه های زنجیره ای شهروند همزمان با فرارسیدن نوروز و آغاز ماه مبارک رمضان، باهدف تامین کالا و مایحتاج شهروندان در این ایام بیش از 10 هزار بارکد کالایی را با تخفیف های ویژه تا سقف 50 درصد عرضه می کند.

- فروشگاه های زنجیره ای شهروند همزمان با فرارسیدن نوروز و آغاز ماه مبارک رمضان، باهدف تامین کالا و مایحتاج شهروندان در این ایام بیش از 10 هزار بارکد کالایی را با تخفیف های ویژه تا سقف 50 درصد عرضه می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به همزمانی ایام پایانی سال با آغاز ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای اقلام مورد نیاز این ایام، فروشگاه های شهروند با عرضه بیش از 10 هزار بارکد کالای اساسی و پرمصرف با تخفیفات ویژه تا سقف 50 درصد از روز سه شنبه( 23 اسفندماه 1401) تا 5 اردیبهشت ماه 1402 پذیرای شهروندان است.

فروش ویژه نوروزی و ماه مبارک رمضان سال 1402 شهروند با تخفیف گروه های کالایی همچون خواروبار، پروتیینی، لبنیات، شوینده، انواع لوازم برقی و غیربرقی، پوشاک و.

در تمام شعب فروشگاهی شهروند برگزار می شود این در حالیست که فروش ویژه کالای اساسی و تنظیم بازاری در قالب طرح از فجر تا فطر نیز در فروشگاه های شهروند در حال برگزاری و تاکنون با استقبال خوب مشتریان روبرو شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف ویژه بیش از 10 هزار قلم کالا تا سقف 50 درصد در فروشگاههای شهروند

تخفیف ویژه بیش از 10 هزار قلم کالا تا سقف 50 درصد در فروشگاههای شهروند