مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 16:152023-06-07سياسي

بسیج آبرسانی به 1350 روستای مازندران توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)


استاندار مازندران از آبرسانی به 1350 روستای استان مازندران در قالب قرارداد فاز دوم محرومیت زدایی با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه قرارداد فاز دوم محرومیت زدایی با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) برای حدود هزار و 350 روستا با اعتبار حدود 40 هزار میلیارد ریال منعقد و در حال انجام است، گفت: پروژه های طرح ملی آبرسانی روستایی با عنایت رهبر معظم انقلاب از محل اعتبار صندوق توسعه ملی و بودجه عمومی دولت شروع و در سال 1400 مقرر شد؛ اعتباری با عنوان محرومیت زدایی با هماهنگی سپاه و استفاده از ظرفیت های سازمان بسیج سازندگی و .

تخصیص یابد و عملیات آبرسانی صورت گیرد.

حسینی پور افزود: در مازندران 19 مجتمع با بهره مندی 128 روستا برای طرح محرومیت زدایی آبرسانی اختصاص پیدا کرد.

استاندار مازندران اضافه کرد: برای اجرای این طرح 3 هزار و 300 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شد که مقرر شد طی 30 ماه این طرح ها به اجرا درآید، درهمین راستا تا پایان اجرای طرح، تعداد روستا های بهره مند به 200 روستا ارتقاء خواهد یافت.

حسینی پور خاطرنشان کرد: در حال حاضر پیشرفت پروژه های محرومیت زدایی در استان بیش از 40 درصد است، در همین راستا پیگیری های لازم به صورت ویژه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج آبرسانی به 1350 روستای مازندران توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)

بسیج آبرسانی به 1350 روستای مازندران توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)